Кількість користувачів сервісу - 29175. Приєднуйтесь і Ви!
Повернутись на головну

Інформація для побутових споживачів

  • Зміни та доповнення до ПКЕЕ для населення.

    У п.21 Правил деталізовано процедуру зняття показів засобів обліку та визначення показів на початок та кінець розрахункового періоду, яким є календарний місяць: «Зняті споживачем чи отримані та/або зняті енергопостачальником дані про покази засобу обліку в інший день вважаються вихідними даними для визначення показів засобу обліку на 1 число календарного місяця шляхом додавання (віднімання) середньодобового споживання, помноженого на кількість днів (діб) між датою зняття показів та 1 числом календарного місяця. Середньодобове споживання визначається виходячи з даних про покази засобу обліку, зафіксовані між двома послідовними зняттями, та кількості днів між цими зняттями показів.»
    Детальніше про зміни...


    01.10.2016
  • Зняття пільг

    До уваги одержувачів субсидії, які одночасно користувалися пільгами! Постановою КМУ №319 встановлено, що з
    1 травня 2016 року

    у період отримання субсидії
    пільги з оплати житлово-комунальних послуг
    НЕ НАРАХОВУЮТЬСЯ.

    Телефон для довідок: управління соціального захисту населення - обласна безкоштовна гаряча лінія 0-800-500-620

    01.05.2016
  • Друк рахунку

    З метою покращення якості обслуговування ПАТ "ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО" у 2016 році переходить на новий вид розрахунку побутовими споживачами за спожиту електричну енергію, а саме, за платіжними документами виписаними енергопостачальником. В сервісі "Ваша абонкнижка" / Друк довідок / Архів рахунків Ви можете отримати електронний вид паперового рахунку аналогічний тому рахунку, який щомісячно буде доставлятись за поштовою адресою проживання. Довідкова інформація за телефоном Кол-центру ПАТ `ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО` 0-800-210-312 (цілодобово, безкоштовно)

    01.01.2016
  • Розпочав роботу Кол-центр

    За безкоштовним номером
    0800-210-312
    цілодобово можна
    отримати інформацію про порядок приєднання до електромереж та укладення договору,
    повідомити про виникнення аварій в електромережі та відключення,
    надати покази приладу обліку,
    перевірити стан розрахунків , а також за допомогою голосового меню (в автоматичному режимі) отримати інформацію про тарифи, заборгованість та іншу довідкову інформацію.

    01.03.2014
  • Унікальний номер рахунку

    З метою забезпечення можливості населенню здійснювати платежі за електроенергію в режимі самоообслуговування через банкомати, термінали та іншими способами ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» запровадило присвоєння споживачам електричної енергії унікального особового номеру, який містить лише цифрові символи. Присвоєння нового номеру не перешкоджає проведенню платежів населенню за спожиту електричну енергію по розрахункових книжках, які містять лише один номер, який являється номером договору про користування електричною енергією, укладеного між енергопостачальною компанією та споживачем електричної енергії.

    16.01.2014
  • Розширення можливостей сервісу

    Відтепер зареєстровані користувачі мають можливість отримувати інформацію не тільки по рахунку, вказаному при реєстрації, а і по іншим рахункам. Для змін налаштувань скористайтесь інструкцією.

    22.01.2013

Увійти до особових даних

Логін
Пароль
Введіть англійські літери та цифри з картинки. Якщо символи не зрозумілі натисніть тут для оновлення сторінки.
Забули Ваш логін ? Забули Ваш пароль?

 Детальна інформація про сервіс