Робота компанії в умовах адаптивного карантину

Для запобігання поширення коронавірусної інфекції на території України, адаптивний карантин продовжено до 31 липня.

В цих умовах, АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» з 22 червня відновлює роботу з обслуговування юридичних та побутових споживачів з обов’язковим дотриманням наступних заходів:

– перебування на території підприємства та в приміщенні дозволяється лише у засобах індивідуального захисту;
– відвідувачам слід обов’язково проходити температурний скринінг;
– обробляти руки дезінфікуючим засобом;
– відвідувачі з ознаками вірусного захворювання, на територію допускатися не будуть;
– дозволяється перебування у приміщенні обмеженої кількості осіб з розрахунку 1 відвідувач на 10 м2;
– дотримання відстані 1,5 м між відвідувачами, які очікують на прийом перед входом до будівлі.

Окрім цього, для зручності споживачів, залишається можливість обслуговування онлайн- та дистанційно.

Передати покази лічильника можете:

– через сайт АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО», в меню «Передати покази»;
– за телефонами Кол-центру: (0800) 305-035 (безкоштовно), (0532) 510-910, 050-305-99-10, 097-20-20-207, 093-17-02-533 (за тарифами операторів зв’язку);
– через новий мобільний додаток, перейшовши за посиланням https://play.google.com/store/apps/details?id=com.desperate.poe_android
– через онлайн-сервіс «Ваша абонентська книжка»;
– через  месенджер Viber за посиланням: viber://pa?chatURI=pltoblenergobot;
– через чат-бот «ПолтаваОблЕнерго» у месенджері Telegram @PltOblEnergo_bot;
– зателефонувавши за контактними службовими стаціонарними та мобільними телефонами філії;
– через скриньки для кореспонденції у філії;
– електронною поштою.

Подати звіти юридичні особи можуть такими способами:

– для споживачів, які зареєстровані на сайті АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» у веб-сервісі «Сторінка юридичного споживача», скориставшись даним сервісом. Для тих, хто не користується ним, прохання зареєструватися для подальшої можливості передачі звіту та отримання рахунку та акту;
– передати звіт через скриньку для кореспонденції за адресою філії;
– споживачам, обладнаним АСКОЕ, рахунок та акт будуть надіслані електронною поштою;
– надіслати звіт на електронну адресу або факсом у відповідну філію (група формування корисного відпуску або група обслуговування споживачів);
– за допомогою поштового зв’язку на адресу філії.

Отримати додаткову інформацію за телефонами Кол-центру:

0800-305-035 (безкоштовно на території України);
(0532) 510-910 (згідно з діючими тарифами міського та міжміського зв’язку);
097-20-20-207 (безкоштовно в мережі Київстар);
093-17-02-533 (безкоштовно в мережі Lifecell);
050-305-99-10 (безкоштовно в мережі Vodafone).

Подати заяву на приєднання електроустановки можна через:

– пункт меню “Подання заяви” в розділі “Приєднання електроустановок”;
– за допомогою поштового зв’язку;
– через скриньку для кореспонденції за адресою філії.

З питань відключення та підключення до мереж Товариства, звернувшись до районних філій за телефонами.

Ставтеся відповідально до свого здоров’я та здоров’я оточуючих і дотримуйтесь простих правил, які врятують вам життя.