Щоб мимоволі не стати боржником

Вступили в дію Правила роздрібного ринку електричної енергії, затверджені НКРЕКП. Відповідно до п. 4.12 Правил, оплата за спожиту послугу повинна вноситися «протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка» або в інший термін, передбачений договором, «але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду». Якщо споживач не сплатив рахунок до 20 числа, енергопостачальник може надіслати йому повідомлення про відключення. А через 10 днів після отримання попередження – відключити електроенергію за борги. Відповідно до пункту 4.4. Правил, датою здійснення оплати за спожиту послугу є та, на яку гроші надійшли на рахунок енергопостачальника.

Останнім часом масовими стали випадки несвоєчасного перерахування на рахунок ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» коштів, сплачених споживачами у відділеннях «Укрпошти». Таким чином споживачі, які сумлінно сплачують за електроенергію, фактично стають боржниками і ризикують залишитися без електропостачання.

Для уникнення заборгованості рекомендуємо здійснювати оплату через банківські установи, які уклали відповідні договори з ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО», а саме: ПАТ КБ «Приватбанк», АТ «Ощадбанк», АБ «Полтава-банк», АКБ «Індустріалбанк». Також сплатити за послугу можна у сервісі «Ваша абонентська книжка» або натиснувши на кнопку «Сплатити за електроенергію» на сайті компанії.