Щодо тимчасового обмеження доступу на територію компанії

У зв’язку з тим, що з 19 жовня Полтава – опинилася у «червоній» зоні, а інші населені пункти області – у «помаранчевій», АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» інформує, що доступ на територію філій Товариства, груп з обслуговування споживачів – ТИМЧАСОВО ОБМЕЖЕНО! Для вирішення невідкладних питань, ви можете скористатися зручними та безпечними онлайн-сервісами:

– для передачі показів електролічильника (будь-яким зручним способом):

  • через сайт АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» (рое.рl.ua), в меню «Передати покази»;
  • за телефонами Кол-центру АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»: (0800) 305-035 (безкоштовно), (0532) 510-910, (050) 305-99-10, (097) 20-20-207, (093) 17-02-533 (за тарифами операторів зв’язку);
  • надіславши листа на e-mail pokaz@poe.pl.ua
  • через онлайн-сервіс «Ваша абонентська книжка»–https://www.poe.pl.ua/abon;
  • через месенджер Viber за посиланням: viber://pa?chatURI=pltoblenergobot;
  • через чат-бот «ПолтаваОблЕнерго» у месенджері Telegram @PltOblEnergo_bot

– спеціальними скриньками для кореспонденції, які знаходяться при вході до філій (для листування та документів);

– з приводу інших питань: за телефонами філій (https://www.poe.pl.ua/about/units/allbranches/).

У випадку будь-якого ризику для здоров’я співробітників, керівництво компанії залишає за собою право вносити корективи в режим роботи підрозділів. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Сподіваємося на Ваше розуміння.