Інформаційно-консультаційний центр обслуговує юридичних та побутових споживачів

Для підвищення якості надання послуг з постачання електричної енергії та вдосконалення взаємостосунків з клієнтами, при АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» діє Інформаційно-консультаційний центр, який обслуговує юридичних та фізичних осіб – підприємців і населення.

При Інформаційно-консультаційному центрі працює незалежна комісія з розгляду і розв’язання суперечностей, спірних ситуацій, що виникають між енергокомпанією та споживачами, у складі представників АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО», сектору Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг та управління Держенергонагляду України у Полтавській області.

Консультації надаються за телефонами: (0532) 510-564, 510-565
Сайт: www.poe.pl.ua

Графік роботи центру
Понеділок-четвер: 7.30-16.30
П’ятниця: 7.30-15.15
Перерва: 12.30-13.15
Вихідні: субота, неділя