Повернутись на головну

Cервіс "Ваша абонентська книжка"

Надає доступ до власного особового рахунку споживача електричної енергії.

Зареєструвавшись, Ви зможете:

  • самостійно внести фактичні покази приладу обліку електричної енергії;
  • перевірити стан розрахунків за спожиту електричну енергію;
  • отримати інформацію про тарифи;
  • роздрукувати рахунок для оплати за спожиту електричну енергію;
  • провести оплату через систему Приват24.
Реєструйтесь та переконайтесь у зручності запропонованої послуги.

Економте свій час!

  • Розширення можливостей сервісу
    Споживач може отримати рахунок-повідомлення за спожиту е/е на e-mail або у паперовому вигляді.
    Обрати форму рахунку можна в меню "Змінити мої налаштування"

  • Розширення можливостей сервісу
    Для побутових споживачів теплової енергії, яким надаються послуги з теплопостачання Кременчуцькою філією ПАТ "ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО", в сервісі "Ваша абонентська книжка" реалізована можливість отримувати інформацію не тільки про спожиту електроенергію, а також за надані послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання.

  • До уваги побутових споживачів!
    Перелік банківських установ, із якими співпрацює
    ПАТ "ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО" щодо приймання платежів від населення за електричну енергію, та мають розгалужену мережу відділень у Полтавській області:
    Банки-партнери

  • Зміни та доповнення до ПКЕЕ для населення
    У п.21 Правил деталізовано процедуру зняття показів засобів обліку та визначення показів на початок та кінець розрахункового періоду, яким є календарний місяць: «Зняті споживачем чи отримані та/або зняті енергопостачальником дані про покази засобу обліку в інший день вважаються вихідними даними для визначення показів засобу обліку на 1 число календарного місяця шляхом додавання (віднімання) середньодобового споживання, помноженого на кількість днів (діб) між датою зняття показів та 1 числом календарного місяця. Середньодобове споживання визначається, виходячи з даних про покази засобу обліку, зафіксовані між двома послідовними зняттями, та кількості днів між цими зняттями показів.»
    Детальніше про зміни...


  • Зняття пільг
    До уваги одержувачів субсидії, які одночасно користуються пільгами! Постановою КМУ №319 встановлено, що з
    1 травня 2016 року

    у період отримання субсидії пільги з оплати житлово-комунальних послуг НЕ НАРАХОВУЮТЬСЯ.
    0-800-500-620 (безкоштовна "гаряча лінія" Департаменту праці та соціального захисту населення)

  • Друк рахунку
    З метою покращення якості обслуговування ПАТ "ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО" у 2016 році переходить на новий вид розрахунку з побутовими споживачами за спожиту електричну енергію, а саме, за платіжними документами, виписаними енергопостачальником. В сервісі "Ваша абонкнижка" / Друк довідок / Архів рахунків Ви можете отримати електронний вид паперового рахунка аналогічний тому рахунку, який щомісячно буде надісланий за поштовою адресою проживання. Довідкова інформація за телефоном Кол-центру ПАТ "ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО" 0-800-210-312 (цілодобово, безкоштовно).

Якщо символи незрозумілі, натисніть тут для оновлення сторінки.
Забули логін? Забули пароль?