Кол-центр

Кол-центр працює цілодобово та без вихідних.

До його фахівців можна звернутися за номерами телефонів:
(0532) 510-910 – згідно з діючими тарифами міського та міжміського зв’язку;
0800-305-035 – безкоштовно на території України;
050-305-99-10 – безкоштовно в мережі Vodafone;
097-20-20-207 – безкоштовно в мережі Київстар;
093-17-02-533 – безкоштовно в мережі Lifecell;
call_center@pl.energy.gov.ua – єдина електронна скринька для прийому повідомлень.

Фахівці Кол-центру надають консультації з питань:

  • укладення договору про надання послуг з розподілу електроенергії;
  • тарифів на послуги з розподілу електроенергії;
  • відключення електричної енергії;
  • порядку приєднання до електромереж.

Приймають інформацію щодо:

  • показів засобів обліку;
  • виникнення аварійних режимів в електромережі;
  • крадіжок електроенергії та електрообладнання;                                                           
  • неправомірних дій працівників компанії.

В режимі голосового меню самообслуговування можна, не чекаючи з’єднання з оператором:

  • отримати інформацію про розклад роботи підрозділів ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО», процедуру приєднання до електромереж, відключення електропостачання (аварійні та планові) з урахуванням місцезнаходження абонентів (за умови попередньої заявки на оповіщення);
  • залишити поточні покази приладу обліку (для побутових абонентів);
  • подати скарги та пропозиції;
  • взяти участь в анкетуванні і оцінити якість надання послуг компанією в цілому та Кол-центром зокрема.
 У Вас є запитання? Будь ласка, заповніть форму зворотного зв’язку  
    Є можливість додати будь-яку кількість файлів з одного каталогу ( .doc, .pdf, .jpg )

    Передати покази
    Сплатити за електроенергію

    Оплата рахунку

    Поля форми обов`язкові для заповнення.
    Зверніть увагу! Вираховується банківська комісія 1% від суми платежу.

    Особовий рахунок

    Поле обов`язкове для заповнення.