Кол-центр

Кол-центр працює цілодобово та без вихідних.

До його фахівців можна звернутися за номерами телефонів:
(0532) 510-910 – згідно з діючими тарифами міського та міжміського зв’язку;
0800-305-035 – безкоштовно на території України;
050-305-99-10 – безкоштовно в мережі Vodafone;
097-20-20-207 – безкоштовно в мережі Київстар;
093-17-02-533 – безкоштовно в мережі Lifecell;
call_center@pl.energy.gov.ua – єдина електронна скринька для прийому повідомлень.

Фахівці Кол-центру надають консультації з питань:
укладення договору;
стану розрахунків за спожиту електроенергію;
тарифів;
заборгованості;
відключення електричної енергії;
пільг і субсидій;
порядку приєднання до електромереж.

Приймають інформацію щодо:
показів засобів обліку;
виникнення аварій в електромережі;
крадіжок електроенергії та електрообладнання.

В режимі голосового меню самообслуговування можна, не чекаючи з’єднання з оператором:
отримати інформацію про розклад роботи підрозділів ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО», тарифи для населення, процедуру приєднання до електромереж, відключення електропостачання (аварійні та планові) з урахуванням місцезнаходження абонентів (за умови попередньої заявки на оповіщення);
залишити поточні покази приладу обліку (для побутових абонентів);
подати скарги та пропозиції;
взяти участь у анкетуванні і оцінити якість надання послуг компанією вцілому та Кол-центром зокрема.

 У Вас є запитання? Будь ласка, заповніть форму зворотного зв’язку  
Є можливість додати будь-яку кількість файлів з одного каталогу ( .doc, .pdf, .jpg )

phone