Передати покази електролічильника:
https://www.poe.pl.ua/abon – через Кабінет споживача, перейшовши у вкладку Побутовий споживач;
https://www.poe.pl.ua/ur/ – в Сторінці юридидного споживача;
pokaz@poe.pl.ua – на e-mail. Інструкція тут;
viber://pa?chatURI=pltoblenergobot – через месенджер Viber;
https://telegram.me/PltOblEnergo_bot – через чат-бот «ПолтаваОблЕнерго» – у месенджері Telegram;
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.desperate.poe_android&gl=UA – у Мобільному додатку.
До його фахівців можна звернутися за номерами телефонів:
097-202-02-07 (багатоканальний) – безкоштовно в мережі Київстар;
050-305-99-10 (багатоканальний) – безкоштовно в мережі Vodafone;
093-170-25-33 (багатоканальний) – безкоштовно в мережі Lifecell;
(0532) 510-910 (багатоканальний) – згідно з діючими тарифами міського та міжміського зв’язку;
0800-305-035 (багатоканальний) – безкоштовно на території України;
call_center@poe.pl.ua – єдина електронна скринька для прийому повідомлень.
Фахівці Кол-центру надають консультації з питань:
- укладення договору про надання послуг з розподілу електроенергії;
- тарифів на послуги з розподілу електроенергії;
- відключення електричної енергії;
- порядку приєднання до електромереж.
Приймають інформацію щодо:
- виникнення аварійних режимів в електромережі;
- крадіжок електроенергії та електрообладнання;
- неправомірних дій працівників компанії.
В IVR-меню можна, не чекаючи з’єднання з оператором:
- залишити поточні покази засобу обліку (для побутових споживачів);
- отримати інформацію про процедуру приєднання до електромереж, відключення електропостачання (аварійні та планові) з урахуванням місцезнаходження побутових споживачів (за умови попередньої заявки на оповіщення);
- подати скаргу та пропозицію.