Чому побутові споживачі мають передавати покази електролічильника щомісяця?

Відповідно до пункту 8.6 розділу VIII Кодексу комерційного обліку електричної енергії, побутові споживачі зобов’язані передавати оператору системи розподілу фактичні покази засобів обліку електроенергії. Їх варто передавати протягом двох днів до кінця розрахункового місяця та трьох днів наступного розрахункового періоду. Ці покази вважаються даними на перше число календарного місяця.

У разі неотримання до початку четвертого дня місяця, що настає за розрахунковим, показів лічильника та за умови, що лічильник не оснащений засобами дистанційної передачі даних, фактичний обсяг розподілу та споживання електричної енергії за місяць визначається розрахунковим шляхом за середньодобовим споживанням.

Нагадуємо про зручні способи надання показів:

– через сайт АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО», в меню «Передати покази» https://www.poe.pl.ua/;
– через мобільний додаток, перейшовши за посиланням;
– через онлайн-сервіс «Ваша абонентська книжка»;
– через чат-бот «ПолтаваОблЕнерго» у месенджері Telegram https://t.me/PltOblEnergo_bot;
– через месенджер Viber за посиланням;
– на e-mail pokaz@poe.pl.ua. Інструкція тут;
– скориставшись цілодобовим інтерактивним голосовим меню (IVR-меню) Кол-центру АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО», набравши для цього один з багатоканальних номерів: 097-20-20-207, 050-305-99-10, 093-17-02-533, (0532) 510-910. Не чекаючи з’єднання з оператором, введіть номер власного особового рахунку. У разі якщо телефон споживача занесений як контактний до бази даних електричної енергії, ідентифікація відбудеться автоматично. При передачі показів на 1-ше число місяця слід натискати «1», на поточну дату – «2». Далі вводяться покази електролічильника. Після перевірки потрібно підтвердити введені покази, натиснувши «#». Покази прийняті. Тим, хто телефонує зі стаціонарних номерів, слід обрати тоновий режим. 

Ми вдячні кожному споживачу, який передає покази електролічильника щомісяця і своєчасно!