Якість надання послуг Процедура розгляду звернень, скарг, претензій користувачів Інструкція про порядок подання звернень, скарг, претензій споживачів Показники якості електропостачання Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг АТ “ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО” та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг (2021 р.) Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг АТ “ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО” та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг (2020 р.) Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг АТ “ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО” та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг (2019 р.) 776 Поділитися