Дистанційні канали обслуговування в дії

Енергокомпанія продовжує працювати над покращенням якості обслуговування споживачів. І в непростих умовах воєнного часу активно розвиває зручні та безпечні електронні канали комунікації. 

Зокрема, сервіс «Ваша абонентська книжка». За його допомогою можна оперативно заносити покази лічильника, контролювати необмежену кількість особових рахунків. І на період дії воєнного стану дізнаватися про планові та аварійні відключення електроенергії за адресою зареєстрованого особового рахунку, оскільки на сайті Товариства доступ до такої інформації тимчасово обмежений відповідною Постановою НКРЕКП.

Сторінка юридичного споживача (https://www.poe.pl.ua/ur/) спрощує співпрацю бізнесу з АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО». Для роботи з програмою, зокрема отримання доступу до можливостей дистанційного обміну документами з Товариством, подання звітності, юридичним споживачам рекомендується авторизуватися в системі документообігу Paperless.

Цілодобове інтерактивне голосове меню (IVR-меню) Кол-центру компанії – зручний спосіб передати покази електролічильника. Скористатись ним доволі просто: набрати один із багатоканальних номерів: 097-202-02-07, 050-305-99-10, 093-170-25-33, (0532) 510-910. І не чекаючи з’єднання з оператором, ввести номер власного особового рахунку. Якщо цей номер підв’язаний під телефон споживача, ідентифікація проходить автоматично.

E-mail для відправлення показів електролічильника – pokaz@poe.pl.ua. З докладною інструкцією можна ознайомитися тут.

Безпосередньо на сайті Товариства створено меню «Передати покази», скористатися яким можна без реєстрації.

Популярний месенджер Viber(QR-код+посилання) – ще один актуальний онлайн-інструмент для отримання послуг компанії, передачі показів, отримання повідомлень про перерви в електропостачанні за адресою особового рахунку. До чат-боту Telegram «ПолтаваОблЕнерго», окрім через QR-код, пропонується перейти за посиланням @PltOblEnergo_bot7. Доступний і зручний застосунок варто скачати у мобільному додатку Android: https://play.google.com/store/apps/details….

Тож способів комунікації з енергокомпанією діє багато, споживачам потрібно лише обрати для себе найзручніші та користуватися їхніми перевагами.