Кол-центр ПАТ "ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО"

Кол-центр працює цілодобово без вихідних.

До його фахівців можна звернутися за номерами телефону:

(0532) 510-910 - згідно діючих тарифів міського та міжміського зв'язку;

0800-210-312безкоштовні дзвінки на території України;

097-20-20-207 - безкоштовні дзвінки в мережі Київстар;

093-17-02-533 - безкоштовні дзвінки в мережі Lifecell;

call_center@pl.energy.gov.ua - єдина електронна скринька для прийому повідомлень.

     

   До послуг населення, фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб працює Кол-центр ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО», фахівці якого у телефонному режимі надають консультації з питань енергопостачання. Зателефонувавши, можна:

  

отримати інформацію:

  • про укладення договору;
  • про відключення електричної енергії;
  • про стан розрахунків за спожиту електроенергію;
  • про тарифи на електричну енергію;
  • про заборгованість;
  • про пільги і субсидії;
  • про порядок приєднання до електромереж;
  • іншу довідкову інформацію;

 

повідомити:

  • покази засобів обліку;
  • про виникнення аварій в електромережі;
  • інформацію про крадіжки електроенергії та електрообладнання;

 

поскаржитися на роботу працівників компанії.

 

Кол-центр діє згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики від 08.08.2013 № 1070 «Щодо забезпечення функціонування Кол-центрів суб’єктами господарювання, які здійснюють господарську діяльність з постачання електричної енергії за регульованим тарифом».


У Вас є запитання? Будь ласка, заповніть форму для зв'язку з нами.

Ми якнайшвидше відповімо Вам на вказану Вами електронну адресу.

Будьте уважні, поля з * обов'язкові для заповнення.


Please enter the letters as they are shown in the image above.
Letters are not case-sensitive.
^ Наверх ^