Шановні споживачі електричної енергії!
14-07-2017

З лютого 2016 року, відповідно до договору з ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО», УДППЗ «Укрпошта» здійснює щомісячну доставку рахунків – повідомлень на оплату послуг за спожиту електричну енергію.

Але останнім часом на адресу Товариства почастішали звернення споживачів зі скаргами на відсутність доставки рахунків (повідомлень) на оплату послуг енергокомпанії за спожиту електроенергію до їх поштових скриньок за адресами проживання. У зв’язку з цим, відповідними підрозділами підприємства проводиться моніторинг доставки рахунків споживачам.

ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» звертається з проханням до своїх споживачів: у разі, якщо до 20-го числа місяця, наступного за звітним, на Вашу адресу не надійшов паперовий рахунок за послуги підприємства, - обов’язково повідомити про цей факт будь-яким зручним для Вас способом:

         - надіславши електронного листа на адресу електронної поштової скриньки  call_center@pl.energy.gov.ua;

         - за телефонами Кол-центру, що працюють цілодобово, без вихідних:

                   (0532) 510-910 (за тарифами оператора зв’язку),

                   (097) 20-20-207 (за тарифами оператора зв’язку),

                   0800-210-312 (безкоштовно)

        - особисто – до абонентської групи філії ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» (за місцем проживання).

Звертаємо увагу, що повідомлення має містити Вашу повну адресу, контактний телефон та прізвище і ініціали споживача-отримувача послуг.

^ Наверх ^