Шановні споживачі електроенергії!
25-09-2017

         ПАТ "ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО" дбає про підвищення надійності електропостачання споживачів області. Відтак проводить ремонт і реконструкцію обладнання у рамках підготовки до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 рр. Важливим етапом цієї підготовки є збалансування виробництва та споживання електроенергії, забезпечення паливом, фінансова стабілізація. Вжито ряд заходів для виконання Закону України "Про електроенергетику", Інструкції про застосування графіків, відповідного Наказу ПАТ "ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО", з метою запобігання порушень режиму роботи ОЕС України або окремих її частин, забезпечення надійної та безпечної роботи об’єктів електроенергетики з виробництва, передачі і постачання електричної енергії. Розроблено графіки аварійних відключень (ГАВ), спеціальні графіки аварійних відключень (СГАВ), графіки погодинного відключення електроенергії (ГПВ), які погоджено з місцевими органами виконавчої влади, керівництвом Держенергонагляду. Згідно з рішенням НЕК "Укренерго" та Північної енергосистеми, у райони доведено величини автоматичного частотного розвантаження  (АЧР) для запобігання та ліквідації небезпечного зниження частоти в енергосистемі. Споживачам, задіяним у ГАВ, СГАВ, ГПВ та АЧР повідомляється про необхідність розробки організаційно-технічних заходів по безаварійній зупинці окремих виробництв. Отримавши повідомлення про обмеження електропостачання у період застосування графіків, споживачі повинні зробити все, щоб не допустити виникнення екологічних та техногенних аварій.

         Компанія постійно усуває вузькі місця, підвищуючи надійність роботи устаткування та електромереж.

         Важливий фактор забезпечення стабільного електропостачання - це платіжна дисципліна побутових споживачів. Згідно з пп. 19, 20 Правил користування електричною енергією (НКЕЕН), розрахунки за неї повинні здійснюватися за діючими тарифами (цінами) на підставі фактичних показів приладів обліку. Період для встановлення оплати - календарний місяць. Платити за спожиту протягом цього періоду електроенергією потрібно не пізніше 10-го числа наступного місяця. Ці та інші вимоги зазначені у Договорі про користування електроенергією.

         За порушення термінів оплати, а також розкрадання, самовільне підключення до електромережі або навмисне пошкодження засобів обліку, ПАТ "ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО" має право відключити споживача від електропостачання.

         Для недопущення розкрадання електроенергії у всіх філіях компанії створено мобільні рейдові бригади, які постійно, за допомогою спеціальних технічних засобів слідкують за дотриманням ПКЕЕН, а в разі виявлення порушень складають відповідні акти.

         Необлікована електрична енергія обійдеться значно дорожче, ніж сумнівна вигода від її розкрадання. Тому краще своєчасно (щомісяця) сплачувати за спожиту електричну енергію, ніж певний час жити без неї. Окрім того, для порушників зростає небезпека ураження струмом, адже вони зазвичай у таких випадках використовують дроти оголені, зі скрутками, ті, що знаходяться у доступних місцях.

         Іншим напрямком діяльності ПАТ "ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО" є боротьба з крадіжками електрообладнання. У товаристві діє "телефон довіри" (0532) 516-135 (автовідповідач), за номером якого компанія закликає негайно повідомляти про підозрілі дії поблизу електроустановок, особливо в нічну пору й у віддалених від населених пунктів місцях. Конфіденційність при цьому гарантується. Допомога у боротьбі з крадіями електроустановок також допоможе забезпечити надійність електропостачання. Особливо це важливо у холодну пору року, коли використання електроенергії споживачами збільшується в рази, у тому числі на опалювання власного житла.

         Для надання будь-якої інформації про взаємодію енергокомпанії та споживачів цілодобово безкоштовно працює Кол-центр ПАТ "ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО":

1) (0532) 510-910 (згідно діючих тарифів міського та міжміського зв’язку),

2) 0-800-210-312 (безкоштовно для всіх операторів),

3) 097-20-20-207 (безкоштовно в мережі Київстар),

4) 093-17-02-533 (безкоштовно в мережі Lifecell).

^ Наверх ^