Корпоративний календар – Березень

Ака Перейма опанувала нелегке і нежіноче ремесло зварника, навчаючись і працюючи в Інституті зварювання Гобарта у місті Трой. Заклад запропонував скульпторці найновіші технології, досконалу сучасну апаратуру і фаховий досвід інженерів-наставників. Згадкою про ці роки творчих пошуків і знахідок залишився парк скульптур, розташований довкіл сірої двоповерхової будівлі закладу.

Зварювання стало сенсом існування Перейми, адже саме воно розкріпачувало її фантазію, давало змогу реалізувати творчі задуми. Кам’яні скульптури Аки Перейми можна віднести до жанру камерної пластики, якою вона захоплювалася на початку 60-х років. Вони, як правило, зроблені з сірого піщаника, який в Огайо за твердістю не поступається граніту. Сама майстриня згадувала: «Врешті, я перейшла на метал, в 60-х роках це було в моді, і я не хотіла виглядати архаїчною. Мене полонила поетика металевого брухту. Я полюбила техніку зварювання металу і прийшла до висновку, що вона особливо надається для пластики».

Відтоді Перейма працює тільки в металі. Щоправда, на початку 70-х років якихось 2-3 роки намацувала ґрунт у дереві. Але це був короткий період захоплення, скоріше, проба сил, підготовка до чогось серйознішого. Дерево здавалося їй делікатним матеріалом, різні його породи дозволяли використовувати мальовничий спосіб інкрустування.Саме скульптури принесли майстрині визнання. Багато творів Аки Перейми знаходяться в Арізоні, в приватних колекціях, та прикрашають парки і сквери штату Огайо.

 
Композиція на тему «Українські народні пісні», 1983 рік.
 
Папір, гуаш. 75х55 см.
Передати покази
Сплатити за електроенергію

Оплата рахунку

Поля форми обов`язкові для заповнення.
Зверніть увагу! Вираховується банківська комісія 1% від суми платежу.

Особовий рахунок

Поле обов`язкове для заповнення.