Роз’яснення для побутових споживачів щодо повернення кредиторської заборгованості станом на 1 січня 2019 року

У відповідності до Постанови НКРЕКП № 475 від 17.03.2021 року «Про затвердження Змін до деяких постанов НКРЕКП» побутовому споживачу, у якого станом на 1.01.2019 року за його особовим рахунком існує переплата, яка не була повернута, необхідно звернутись до районної філії АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО», в якій він обслуговується, із заявою та надати номер банківського рахунку у форматі міжнародної системи IBAN для зарахування коштів.

 Зразок заяви для побутових споживачів 

 Інформацію щодо наявності кредиторської заборгованості (переплати) можна отримати за телефонами Кол-центру: (0532) 510-910 – згідно з діючими тарифами міського та міжміського зв’язку; 0800-305-035 – безкоштовно на території України; 050-305-99-10 – безкоштовно в мережі Vodafone; 097-202-02-07 – безкоштовно в мережі Київстар; 093-170-25-33 безкоштовно в мережі Lifecell.