Вчора деякі Телеграм-канали поширювали неправдиву інформацію про застосування АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» графіку погодинного відключення електроенергії. Щоб не виникало подібних ситуацій, наголошуємо, що ГПВ ніколи не вводиться раптово і ніколи не вводиться в одному населеному пункті чи мікрорайоні міста. Графік вводиться по всій області одночасно. Є певний алгоритм дій, за яким НЕК «Укренерго» доводить команду на застосування графіку погодинного відключення заздалегідь, після чого АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» ввечері повідомляє на офіційному сайті та офіційних сторінках компанії у ФБ та Телеграм про те, що завтра буде застосовано графік.
Якщо у зв’язку з аварійною ситуацією в енергетичній системі України виникає гострий дефіцит потужності та електроенергії, може бути введений графік аварійних відключень (ГАВ). Цей графік, на відміну від ГПВ, вводиться терміново, час на виконання – 15 хвилин.
Якщо у вас немає електроенергії, не потрібно одразу думати, що застосований графік погодинного відключення. Можливо у вас проводяться планові роботи чи сталася аварія. Нагадуємо, що інформацію про усі види відключень можна переглянути на офіційному сайті Товариства, у пункті меню Відключення/Інформація про перерви в електропостачанні споживачів, обравши відповідну об’єднану філію чи дільницю https://www.poe.pl.ua/disconnection/power-outages/
Планові роботи наперед відображені у пункті Пошук відключення за адресою та особовим рахунком https://www.poe.pl.ua/disconnection/poshuk-vidkliuchennia-za-osobovym-rakhunkom/
Як поводитися, коли у вас сталася аварія?
Якщо у вас зникло світло і ви підозрюєте, що це – аварія, вона може бути не зареєстрована в системі. Повідомте про це нас! Для цього потрібно зателефонувати до Кол-центру Товариства за номерами:
(097) 202-02-07 (багатоканальний) – безкоштовно в мережі Київстар;
(050) 305-99-10 (багатоканальний) – безкоштовно в мережі Vodafone;
(093) 170-25-33 (багатоканальний) – безкоштовно в мережі Lifecell;
(0532) 510-910 (багатоканальний) – згідно з діючими тарифами міського та міжміського зв’язку;
0800-305-035 (багатоканальний) – безкоштовно на території України.
Після набору номеру в IVR-меню, вам необхідно обрати цифру 3 (повідомити про аварійне відключення) і виконувати підказки голосового меню:
Хочете повідомити про аварію натисніть 3. Далі потрібно обрати Аварійна ситуація в приватному домоволодінні чи Аварійна ситуація в квартирі багатоповерхового будинку.
Шановні споживачі! Зберігайте спокій і не ведіться на фейки, які розповсюджують недобросовісні ЗМІ та Телеграм-канали. Довіряйте тільки перевіреній інформації, яка публікується на офіційному сайті АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» та офіційних сторінках компанії у ФБ та Телеграм.