Що робити, якщо зникла електроенергія у приватному будинку чи квартирі?

Досить часто до нас звертаються споживачі з запитаннями, що робити, коли у помешканні зникла електроенергія. АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» роз’яснює, що робити у такому випадку.   

Крок 1. Перевірте автоматичні вимикачі, запобіжники та індикатор на електролічильнику. Якщо при включених вимикачах та справних запобіжниках електроенергія не з’явилася, переходьте до наступного кроку.

Крок 2. Запитайте у сусідів про наявність електроенергії, щоб переконатися, що її немає не тільки у вашій квартирі чи будинку.

Крок 3. Якщо електроенергія відсутня по всій вулиці, на якій ви мешкаєте, перевірте інформацію про планові відключення е/е у сервісі «Ваша абонентська книжка» на офіційному сайті АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО». Для цього в системі потрібно підв’язати ваш номер телефону до номеру особового рахунку. Детальна інструкція – за посиланням.

Крок 4. Щоб повідомити про аварійне відключення електроенергії, зателефонуйте до Кол-центру за такими номерами телефонів:
– 0800-305-035 (безкоштовно на території України);
– (0532) 510-910 (згідно з діючими тарифами міського та міжміського зв’язку);
– 097-20-20-207 (безкоштовно в мережі Київстар);
– 093-17-02-533 (безкоштовно в мережі Lifecell);
– 050-305-99-10 (безкоштовно в мережі Vodafone).

Якщо заявку про аварію уже залишив інший споживач, оператор Кол-центру надасть вам інформацію про орієнтовний час відновлення електропостачання.