АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» радить споживачам користуватися дистанційними сервісами обслуговування

На період карантину АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» максимально переведе обслуговування споживачів в онлайн- та дистанційний режим.

Передати покази лічильника можете:

– через сайт АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО», в меню «Передати покази»;
– за телефонами Кол-центру: (0800) 305-035 (безкоштовно), (0532) 510-910, 050-305-99-10, 097-20-20-207, 093-17-02-533 (за тарифами операторів зв’язку);
– через онлайн-сервіс «Ваша абонентська книжка»;
– через  месенджер Viber за посиланням: viber://pa?chatURI=pltoblenergobot;
– через чат-бот «ПолтаваОблЕнерго» у месенджері Telegram @PltOblEnergo_bot;
– зателефонувавши за контактними службовими стаціонарними та мобільними телефонами філії;
– через скриньки для кореспонденції у філії;
електронною поштою.

Подати звіти юридичні особи можуть такими способами:

– для споживачів, які зареєстровані на сайті АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» у веб-сервісі «Сторінка юридичного споживача», скориставшись даним сервісом. Для тих, хто не користується ним, прохання зареєструватися для подальшої можливості передачі звіту та отримання рахунку та акту;
– передати звіт через скриньку для кореспонденції за адресою філії;
– споживачам, обладнаним АСКОЕ, рахунок та акт будуть надіслані електронною поштою;
– надіслати звіт на електронну адресу або факсом у відповідну філію (група формування корисного відпуску або група обслуговування споживачів);
– за допомогою поштового зв’язку на адресу філії.

Надіслати листи, звернення, скарги юридичні особи можуть:

– електронною поштою або факсом у відповідну філію;
– через скриньку для кореспонденції за адресою філії;
– за допомогою поштового зв’язку за адресою філії.

Отримати додаткову інформацію за телефонами Кол-центру:

0800-305-035 (безкоштовно на території України);
(0532) 510-910 (згідно з діючими тарифами міського та міжміського зв’язку);
097-20-20-207 (безкоштовно в мережі Київстар);
093-17-02-533 (безкоштовно в мережі Lifecell);
050-305-99-10 (безкоштовно в мережі Vodafone).

Подати заяву на приєднання електроустановки можна через:

– пункт меню “Подання заяви” в розділі “Приєднання електроустановок”;
– за допомогою поштового зв’язку;
– через скриньку для кореспонденції за адресою філії.

Отримати додаткову інформацію за телефонами ІКЦ:

(0532) 510-565, 510-564 (згідно з діючими тарифами міського та міжміського зв’язку). 

З питань відключення та підключення до мереж Товариства, звернувшись до районних філій за телефонами.