Увага! Змінилися терміни передачі показів електролічильника!

Постановою НКРЕКП від 18.07.2019 року № 1525 внесені зміни до Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії».

Споживачам, що є побутовими, варто передавати покази електролічильника протягом двох днів до кінця розрахункового місяця та трьох днів наступного розрахункового періоду. Ці покази вважаються даними на перше число календарного місяця.

У разі неотримання до початку четвертого дня місяця, що настає за розрахунковим, показів лічильника та за умови, що лічильник не оснащений засобами дистанційної передачі даних, фактичний обсяг розподілу та споживання електричної енергії за місяць визначається розрахунковим шляхом за середньодобовим споживанням.

Якщо за підсумками наступного місяця споживач надасть покази лічильника, визначення фактичного обсягу розподілу та споживання електроенергії за місяць здійснюється з урахуванням наданих показів. Тобто покази, передані на інше число ніж вказано вище, будуть підставою для розрахунку споживання електроенергії за середньодобовим показником у період від дня, в який надані покази, до 1-го числа та будуть враховані у наступному розрахунковому місяці.

Також нагадуємо про зручні способи надання показів:

  • через сайт АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» (рое.рl.ua), в меню «Передати покази», яке знаходиться у лівому боці екрану. Після введення номеру особового рахунку Ви зможете занести поточні покази електролічильника;
  • за телефонами Кол-центру АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»: (0800) 305-035 (безкоштовно), (0532) 510-910, (050) 305-99-10, (097) 20-20-207, (093) 17-02-533 (за тарифами операторів зв’язку). Для передачі показів  в автоматичному режимі (через IVR-меню) після з`єднання натисніть «1»;
  • через онлайн-сервіс «Ваша абонентська книжка» – https://www.poe.pl.ua/abon ;
  • через  месенджер Viber за посиланням: viber://pa?chatURI=pltoblenergobot ;
  • через чат-бот «ПолтаваОблЕнерго» у месенджері Telegram – @PltOblEnergo_bot.